Otvorenog srca sa vama.

by - август 12, 2017

Ne znam ni kako da pocnem ovaj post ni koliko dugo cu ga pisati i da li ce ga neko procitati od pocetka do kraja. 
Zelela sam da podelim nesto sa vama, nesto sto me je ubilo iznutra, sto me jako boli od pocetka ove godine i sto dugo skrivam u sebi i samo potiskujem. 
Svi ste nekad imali najboljeg prijatelja ili bili zaljubljeni u svog prijatelja. Ja sam osoba koja nikada nije imala muskog najboljeg prijatelja i kada sam ga dobila bila sam najsrecnija osoba. Iako sam ja mislila da sam bila srecna zapravo sam samo sebe lagala. 
Sve je pocelo prosle godine 05.01.2016. kada je i pocela nase druzenje. Ja sam se njemu javila iz nekog zezanja i nisam mislila nista ozbiljno. Kako je vreme odmicalo, on je mene sve vise prihvatao jer nije imao zenske prijatelje, jer je bio jedan od onih koji imaju za vece i do je kraj. Falio mu je neko da se otvori, a to je sa mnom i mogao. Pricao mi je sve jer je znao da nikada to nikome necu reci. Nakon par meseci je  poceo da mi se otvara po pitanju njegovog ljubavnog zivota i ja sam dala bila jako srecna sto mu mogu pomoci. I pomogla sam mu ..i vise nego sto sam trebala. Davala sam mu savete, tesila ga. On sebe nije voleo, a ja sam mu pomogla da zavoli sebe. Mislio je da je on los, da je uvek kriv, da nista ne radi kako treba a ja sam mu sve to ispravila i pomogla da shvati ko je i da mora sebe slusati i svoje srce. 
Vremenom, meni je srce uvek jako lupalo na svaku njegovu poruku.. i tada sam shvatila da sam ja zaljubljena. Lagala sam sebe da nisam, da mi je on samo prijatelj ali sam se prevarila. Plasila sam se ako ne budem tu za njega i ako mu ne dam pravi savet da ce otici od mene i to je bolelo. Sve vise i vise mi je bilo teze kada sam razgovala s njim jer sam imala strah da ce on otici.
Lagala sam druge zbog njega, pretvarala sam se da sam neko drugi da bih njemu obezbedila srecniji ljubavni zivot jer sam mislila da cu ga tako zadrzati. I do je sve bilo tokom leta prosle godine. 
Pricali smo svakog dana, svakog dana smo slali poruke, meni je srce lupalo na svaku njegovu poruku. Pazila sam sta mu pisem, da ne bude pogresno, da se ne naljuti na mene ili da mu nesto pogresno ne napisem. Nisam zelela da me ostavi. 
Kada je dosao sneg i kada je sve postalo tmurno, on se razboleo. Ja sam bila ona koja je bila uz njega, tesila ga, pricala sa njim u kasne sate. Pomagala mu oko temperature. Davala savete sta da uradi da mu bude lakse. Govorila mu najlepse reci koje su potekle od srca. 
Govorila sam mu da se plasim da ce me on ostaviti i da ce zauvek otici od mene, a on je rekao da ce zauvek biti tu za mene. Znate li koliko je to radost bila za mene. Ogromna. 
Od njega sam dobila najbolji poklon za rodjendan, svirao je klavir za mene. To je bila moja najveca radost. Cak i kada je bio bolestan, radio je nesto sto je uvek mrzeo ali je radio to za mene. Znate li koliko sam ja tada bila srecna ..ja sam najsrecnija kada osoba koju volim barem jednom u toku dana pomisli na mene, a jos kada urade nesto sto sam ja zelela. To su bile male stvari za njega ali za mene velike. 
Polako se blizila 2017. Naravno,  znala sam da to znaci da cemo proslati nasih godinu dana druzenja.
Godina dana, svakog dana pricanja sa osobom u koju ste zaljubljeni? Da li ima vece radosti.
On nije znao da sam zaljubljena, znao je da ga volim i on je meni govorio da me voli, ali ja nikada nisam bila sigurna u to, uvek sam bila nesigurna. 

I dosao je taj dan 01.01.2017. trebao je to biti najlepsi dan, a mene je ubio. Ubio je volju u mene, svaku zelju. Tada sam pala u depresiju.
Rekao mi je da mu ja ne mogu pomoci, da sam ja klinka i da mu ja ne mogu dati nikakav savet.. Da je on bolji od mene. 
Ja nisam znala sta sam uradila, bila sam ljuta na sebe, sebe sam krivila, jer nisam znala u cemu sam pogresila, nisam znala sta se desilo. On je otisao od mene, nisam ga mogla kontaktirati, nisam mogla doci do njega. Zelala sam samo da mi kaze sta sam uradila i ne bih mu nikada vise prisla, samo sam to zelela jer me je ubijalo iznutra.
Tada sam uradila nesto sto nikada pre nisam, javila sam se jednoj od njegovih 'devojaka' i samo je pitala da li mi moze reci da li je sa njim sve u redu. Kada je on saznao da sam ja njoj pisala poruke napao me je. Govorio je kako ja nemam svoj zivot, kako on nije zasluzio da pati, kako je on bolji od mene, kako on nije zasluzio da se ja lose ponasam prema njemu. I jos mnogo toga.

 Samo sam gledala i nisam znala sta da kazem. Nisam mogla da verujem da je to on, ponasao se kao druga osoba, kao da je nesto uslo u njega. 
Ja sam jedva cekala dan kada ce biti 05.01.2017. jer smo tada poceli da pricamo i bila sam radosta sto cu mu to pokazati. Taj dan nije ni dosao.
Ja sam se slomila, pala u depresiju. Nisam jela, nisam pila. Celog dana sam bila zamisljena, kretala sam se kroz kucu sa suzama u ocima. Moji su bili zabrinuti za mene. Mama se jako brinula, stalno me je zapitkivala sta mi je, ako njoj ne zelim reci da ce me odvesti psihijatru. Nije mislila nista lose, njena zelja da ja odem kod psihijatra nije vredjanje, vec se jako brinula za mene i nije znala sta da uradi. 
Ja sam ostala i dan danas takva. Evo proslo je skoro devet meseci od naseg pricanja, od njega. Ja i dalje patim i ne znam kada ce ovo prestati. Sada kada ovom pisem ja i dalje pustam suze. 
Niko nije ni znao za njega, ni moje prijatelji. Samo sam morala mami ispricati, naravno ne sve u detalje kao vama ovde sada, ali sam morala barem nesto jer nisam mogla da se gledam kako se lomi zbog mene.
Zelela sam ovo podeliti sa vama jer nisam mogla drzati u sebi. Toliko me sve ovo boli. Ceo svet gledam drugacije zbog njega, sve mi crno, svakog prijatelja gledam kao opasnost. Sklanjam se od ljudi, plasim se da ce me povrediti.

Nadam se da ste me razumeli, vi ste mi najveca podrska, zasto sam vam i ovo ispricala. 

Zao mi je sto nisam izbacila neki drugaciji post, nisam ni znala da cu ikada biti ovoliko otvorena sa vama. Hvala vam na svemu i hvala sto ste uz mene. 



You May Also Like

16 коментара

  1. Ja zaista nemam reči. Toliko me je ovaj tekst zaboleo, toliko dotakao. Verovali ljudi vi meni ili ne ali ja plačem! I to samo zato što sam gotovo kroz identičnu stvar i sama prošla i još uvek se nisam oporavila, i sada kad čitam sve ovo, gotovo se ceo film vratio unazad i ubio me, gotovo. OGROMNI RESPEKT ZA SKUPLJENU HRABROST DA SE OTVORIS I ISPRICAS OVAKO INTIMNU STVAR! Zaista ti se divim! Ja koliko god da sam jaka, ne bih ovo mogla da uradim. Predivan post, vidim da si hrabra, takva i ostani, zivot ide dalje. Imas nasuu podrsku!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. :O ne ogu vjerovati. To je razlog zašto ne vjerujem u muško -ženska prijateljstva. Prije, ili kasnije se uvijek neko od to dvoje zaljubi, ponekad i oboje. Žao mi je što je tvoja priča završila tragično. Smatram da je bezobrazno od njega što se prema tebi tako ponio, nakon svega što si uradila za njega. No, ne brini, reći ću ti samo jedno ''Sve prođe'', možda ti to sad zvuči glupo, ali kada shvatiš tu rečenicu i počneš je upotrebljavati i zapravo shvatati vidjet ćeš da je to istina. Imaš moju punu podršku, a imam osjećaj da će se on kad tad javiti, ali tada ti budi loša prema njemu,jer, prije ili kasnije, uvijek se vrate, vjeruj mi na riječ.

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo zaista nisam očekivala, na početku posta sam mislila da je nešto za blog vezano ili... Ali ovako... Stvarno svaka čast na hrabrosti i tome što imaš poverenja u nas <3 <3 Depresije nisu vredne ničega.. Nemoj sebi dozvoliti da dođeš u tu situaciju da u svom bolu tražiš rešenje... Zaboli bol, to mi je jedan od najlepših citata... A što se tiče njega, koliko god poseban bio nije vredan ni tebe a ni tvog vremena... Ljudi pokažu vremenom kakvi su, a on sigurno jeste. Tvoj život je tek na početku, biće još puno puteva koje ćeš morati preći, nećeš valjda sad da ih menjaš i svet drugačije gledaš zbog jednog malog kamenčića na putu? Hell nah... Stay strong as always, lysm <3 <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  4. Jedno veliko svaka čast, ali stvarno veliko svaka čast što si napisala ovaj post. Ja isto nikada nisam imala najboljeg druga i stvarno i dalje to mnogo želim i ako ga nemam i iskreno nadam se da ću ga jednog dana imati jer stvarno bi volela imati osobu sa kojom bi mogla podeliti tajne, sa kojom bi pričala i delila dobre i loše stvari. Mnogo mi je žao što si prošla kroz sve to i zaista ja sam osoba koja čita doslovno sve od a do š. Znači sve ovo što si napisala ostavilo je stvarno dubok utisak na mene i ne mogu zamisliti koliko je tvoja bol zapravo jaka. Ne mogu ni pretpostaviti jer to nisam prošla ali sigurno sam ubeđena da je prejaka i svaka čast tebi što se i dalje držiš na nogama i što i dalje stojiš čvrsto. Mnogo mi je žao što je na kraju on tako otišao, i stvarno mislim mnogo mi je krivo što je postao toliko umišljen jer da nije bilo tebe on nebi imao samopouzdanje i nebi imao toliku lepu prošlost koju je imao zahvaljujući tebi. Ne znam koji je razlog bio kada je tako naglo otišao i smatram da ti i dalje on duguje objašnjenje. I dalje ne shvatam šta mu je to bilo kada je on tako otišao jednostavno možda ga je povuklo to njegovo društvo i mislim da je to stvarno baš onako loše ako ga je doista ono povuklo. Mislim da niko nije zaslužio ono što si ti prošla a ovde si najmanje ti to zaslužila. Želim ti reći da veruj mi on će se jednog dana mnogo ali mnogo kajati zbog toga što je učinio jer znaš njega će jako ali užasno jako peći savest zbog toga što je učinio. Ali mnogo će ga peći savest. Znaš kada mu odu ti takozvani " prijatelji " koji su mu sada u životu ili kada mu zabodu nož u leđa setiće se on ko mu je zapravo bio pravi prijatelj i ko je zapravo bio spreman sve učiniti za njega. Jako sam ponosna na tebe što si objavila ovaj post ali jako! Mnogo sam srećna i vidi se na tebi da si mnogo jaka čim možeš taj teret i dalje da nosiš na sebi jer mnoge devojke bi odustale ali gledaj ti i dalje stojiš na nogama što je jedno veliko wow. Svaka čast! Mnogo sam ponosna na tebe i srećna zbog toga. Nadam se iskreno da ćeš ti jednog dana naći onog dečka koji će te stvarno voleti jer ti to stvarno ali stvarno prva zaslužuješ s obzirom šta si prošla. Mnogo mi je krivo što kod nas devojki su previše izražena ta osećanja jer stvarno nama je mnogo teško nositi ta osećanja na leđima lično meni prvoj. I da želim ti ponovo reći veruj mi on će se kajati i biće mu krivo i hteće vratiti vreme unazad ali tada će biti možda kasno. Mnogo sam ponosna na tebe i još jednom svaka čast. Stvarno te puno volim i uvek ćeš imati moju podršku i uvek budi ovoliko jaka koliko si i sada. Takođe volela bih se dopisivati sa tobom preko gmail-a pa ako želiš možeš mi ostaviti gmail u komentaru ukoliko želiš.♥
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/08/1-0-0-followers-10-days-with-me_12.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. woow tek sad vidim koliko sam puno pisala hah, izvini što sam se toliko raspisala.♥

      Избриши
  5. Pročitala sam ceo tekst. Toliko je emocije uneto u njega. Svaka reč me je zabolela. Bukvalno. Kao da sam bila na tvom mestu. Shvatam kako ti je. Nije lako kada se to dogodi. Nemam iskustva sa takvim stvarima jer se nikada nisam zaljubila u najboljeg prijatelja. Doduše, moj najbolji drug je gejast (ako ta reč postoji. :D ) tako da ne mogu da zamislim sebe zaljubljenu u njega. Kada bih imala 100% muškog druga (:D) zaljubila bih se u njega, sigurna sam. Tako da, nisi jedina, događa se. :) A što se tiče njega, ne znam kako bi neko imao srca to da uradi... #StayStrong

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  6. Procitala sam citav tekst i zelim da ti kazem, sto se mene tice a vjerujem i ostalih ovdje na tvom blogu, mozes kad god zelis da nam se obratis, bilo putem email-a ili posta ili kako god vec. Zao mi je sto ti je neko u zivotu uradio takvu stvar, bukvalno ti je slomio srce. Ono sto bih ti rekla jeste da probas da nadjes sebe, da ne krivis sebe jer je onaj taj koji je odlucio da te ne zeli vise imati u zivotu. Znam da nije lako, ali jednom kad prestanes sebe okrivljivati i probas u drugom smjeru da razmisljas, vjerujem da ce ti biti lakse.
    Takodje, svaka ti cast kad si skupila hrabrost da ovakvu stvar napises i ovako nesto intimno podjelis sa nama svima, licno to ne bih mogla nikad.

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Iznimno mi je žao što jedna tako divna djevojka poput tebe mora proživjeti nešto takvo.Ljudi su svakakvi i ne znam koliko ih dugo moraš poznavati da ih zapravo 'znaš' jer postoji toliko slojeva jedne osobe.Najgore je kada se počnu guliti i to završi tako da više ne možeš prepoznati osobu koja je to nekada bila.Žao mi je što ti ljubav nije uzvraćena,no ako je on takav onda ti njegova ljubav ne treba.
    Osobno,potratila sam tri godine,uskoro četiri,čekajući jednu osobu koja mene nikada nije čekala.Osobu koja je sada sretna s jednom drugom djevojkom.I iako situacije nisu slične u smislu da on nije bio moj prijatelj prije toga,razumijem tvoju bol.No,moraš nastaviti dalje.Mlada si i bit će još ljubavi.Važno je da sada ne prestaneš vjerovati u ljubav jer ne mora zbog jedne osoba ona biti loša.Kroz život učimo i preživljavamo,no također volimo i patimo.Sve je to dio tog jednog puta kojeg moraš proći.Koji svi prolazimo.Znaš onu kada ti život baci limun,iscijedi ga u oči ljudi koji ti ne trebaju.Prvobitno moraš nastaviti dalje,jer kao što sam rekla,mlada si i ovo nije kraj svijeta.Želim ti da naučiš iz ovoga kako si ti jedna samostalna osoba i da vrijediš više od njega i njegovih riječi.Želim ti da završiš s jednim pametnim i dobrim dečkom.No,želim ti da se obrazuješ,živiš život i napraviš sve što želiš.I želim ti da radeći sve to zaboraviš na njega jer on nije vrijedan suza,plakanja ili devet mjeseci depresije tvojeg života.
    Život ti baca stvari na glavu no nikada ne baca nešto što ne možeš uloviti. :)
    Samo jako,Marija,vidi se da si hrabra djevojka,ne daj da te ovo zaustavi i uzme ti sreću.Znam previše osoba koje zbog ljubavi padnu u neku depresiju,no bori se i ne daj se. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Draga, ti nisi ništa uradila pogrešno. Nemoj sebe kriviti, ti si učinila sve što si mogla. Sada samo možeš da nastaviš dalje, da okreneš stranicu, da učiniš svoj život savršenim mestom. Nisi ti izgubila njega, on je izgubio tebe.

    ОдговориИзбриши
  9. Iskreno sam se rasplakala i trenutno nemam snage da ti pišem apsolutno ništa. Dirnulo me je sve ovo, tebi svaka čast na hrabrosti♥

    ОдговориИзбриши
  10. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
  11. Meni je ovo tako tuzno! Ako se niste posvadali, a niste ako sam dobro shvatila, ja mislim da je njemu netko nesto slagao u vezi tebe, mozda mu je ta neka cura nesto rekla protiv tebe pa odatle to da je on kao bolji. A postoji i opcija da je i on zaljubljen bio u tebe, ali nije htio kvariti prijateljstvo ili se mozda plasi veza i vezivanja pa je pokusao na taj nacin odgurnut te od sebe.
    Ja ovdje ne vidim da je problem u tebi. Jako mi je zao zbog ovoga, toliko me rastuzilo ovo... Nadam se da ces dobiti odgovor na svoje pitanje i da ces biti sretna!

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Nemam riječi! Stvarno mi nije jasna njegova reakcija,ne uopće! Potpuno te razumijem kako se osjećaš jer sam i sama prolazila kroz slične stvari ,ali ako se on na neki način promjenio onda to znači da nije ni vrijedan tolike tvoje pažnje...Ono što je meni uvijek pomagalo je da tu osobu prestaneš gledati onakvu kakva je bila,nadajući se da će se ponovno promijeniti na staro,moraš ga gledati onakav kakav je sada jer je to jednostavno tako i to će ti pomoći da barem malo zaboraviš na sve to,radi nešto svaki dan da ti zaokupi misli to stvarno pomaže i nemoj bježati od društva ,budi oprezna,nemoj više se toliko nekome otvarati,već oprezno nastoj sklopiti neko novo prijateljstvo i vjeruj mi sve će doći na svoje,baš uvijek dođe na svoje! Mi smo uz tebe! <3 <3 <3

    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/2017/08/putovanje-u-split-i-trogir.html

    ОдговориИзбриши
  13. Ajmeee mica. Imaš sličan slučaj ko moja najbolja prijateljica. I ona se tad prvi put zaljubila do ušiju. I sve je išlo super i onda se desila slična stvar. Taj mjesec svaku noć me je skoro zvala jer nije bilo 'poruke', plakala, balavila mi pidžame i godinu dana nakon svega toga kada ga vidimo negdje u gradu, uvijek započne temu i vidim da joj je teško. Iako je 'prešla preko toga' Imam neki osjećaj da neće nikada preći preko toga i da će je uvijek barem malo boljeti. Vjerujem da je tako i tebi, i ona isto pamti datume. No bitno je da nekom to kažeš, dobro je što si rekla mami jer niko ne može pomoći kao mama. Onda svaka ti čast jer si i nama rekla ovo, vjerujem da će te svaki komentar malo izlječiti da te manje boli. A ja sam podjelila priču svoje prijateljice jer želim da znaš da nisi jedina i da ćeš preživjeti. I NIKADA NEMOJ MISLITI DA SI TI KRIVA! Iz ove priče jedini krivac je on i njemu bi trebalo biti žao.
    Drži se ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Ostala sam zatečena. Dok sam ovo čitala, zaplakala sam jer sam se vratila u prošlost, pretprošlo ljeto kada sam bila podjednako srećna kao i ti i kada je sve palo u vodu. Znam koliko boli, ali jednostavno naučiš da te neke osobe nisu vrijedne toga. Boli, boli svaki puta kada vidiš tu osobu, osobu koja ti je obećavala da će uvijek biti tu, da te nikada neće ostaviti, da ne možeš imati bolju osobu od te, kada ostaviš sve zbog te osobe i onda samo jedng dana sve to napusti, zaboravi, okrene se ka nečemu drugom. I tada najviše boli. Ja od tog "najboljeg prijatelja", sada nemam ni ćao na ulici. A zbog njega sam ostavila momka koji me držao kao malo vode na dlanu, završila sa nekim osobama koje su bile vrijedne mog truda i to sve zbog njega. I sama sam se bila zaljubila u njega, ali sada, nakon dvije godine, vidim koliko to nije dobro. Koliko mi je samo on štete donio u život zbog nekoliko mjeseci sreće. Jednom ćeš i ti sama to shvatiti, prebolićeš ga, neće te toliko boljeti, biće nešto lijepo u tvom životu što je trajalo i nestalo. Nemoj sebe mučiti razmišljanjem na njega, pusti da vrijeme učini svoje i da zaboraviš koliko te boli. Ja sam tu uvijek da popričam sa tobom i da ti pružim koju riječ utjehe jer znam koliko boli. STAY STRONG ❤️❤️❤️

    Visit and follow me ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Укупно приказа странице

Diznilend iz mog ugla

Hej! Kao sto vec znate bila sam u Francuskoj, imali ste vec jedan post sa slikama. Odlucila sam da vam pokazem mesto mojih snova i jed...